Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2008 14:36 - За една елха и още нещо
Автор: 5thangel Категория: Други   
Прочетен: 1929 Коментари: 2 Гласове:
0



 

След поредното 3 часово движение на/под/над/във всички магазини за коледни и новогодишни украси със скорост 100000000 лв/ч. настъпи и дългоочакваният момент да украсим елхата. Семейният съвет единодушно реши- лампичи в ръцете на детето да не се предоставят в никакъв случай, защото след последното фиаско (коеото няма нищо общо с лампички и пр. дивотии) никой не е в сила да ме убеди, че 8 годишно диване НЕ може да запали огън с голи ръце. Не, че съм нехайна майка, просто халпето е щуро за девет села и половина. 

Слиза съпружеското тяло в мазето за да вземе елхата, защото елхата ни е изкуствена и там я съхраняваме, и естествено слизайки долу установява, че е за пореден път разбито. Елхата са ни я оставили (явно по коледа крадците са милостиви), но от 5-та ми чифта обувки, които съм имала неблагоразумието да сваля там, липсват левите такива. Мдааа. Крадците не са това което бяха. Да се чуди човек за какво са им 5 леви обувки от различни чифтове. И така... Украсяването на елхата започна напълно нормално за такова начинание, а именно с репликата „Ууууупс” от детето. Последното изпуска по традиция кутията, в която бяха прибрани оцелелите играчки от миналогодишната елха. В резултат на което, кучето със скорост близка до тази на светлината, успява да замъкне един гирлянд и една камбанка незнайно къде. Ако имам късмет по време на пролетното почистване ще намеря остатъците, а ако нямам късмет, още на следващият ден новият ми килим ще е украсен с издрайфан гирлянд. И докато се чудя кое от двете ще ме споходи, чувам репликата: „Уууупс... Ами аз... Таковата”. Детето е успяло да обърне елхата. Е... Докато стане време да я развалим, ще я бутне поне още 17 пъти.

Голям зор видяхме с уползотворяването на играчките и гирляндите по предназначение, тъй като елхата бе една, а броят на джунджуриите, които трябваше да се закачат на нея клоняха  към плюс безкрайност или някъде там. От тежеста на играчките горката елха се обърна още 2 пъти, което бе рай за кучето, защото успя да замъкне още една камбанка някъде, а за моя още по- голяма „радост”- цялата къща се „обзаведе” с модерният за сезона златист брокат.

След кратък ПУЦ на тема- „Как да размотаем коледните лампички и да калим нервите си едновременно с това, без да се самообесим на кабела” успяхме да „окабелим” целият апартамент. Е... Почти целият. Голям зор видяхме докато убедим малчугана, че не е добре да пишкаш на фона на лампички с цвят- нееежна резеда...

Черешката на тортата по стар български обичай бе пускането на лампичките „в действие”. И ако след първите 7 сек. не изключи централният шалтер на кооперацията или тока на половината квартал- значи сме се справили експертно. Включваме. Задишие. 7 сек. очакване. Светнахааааа. Урааааа. Всичко е нормално. Мнооого красиво, цветено и фешън. Лампите светят в различен ритъм... Абе, знаете как е. А ние сме доволни и припкаме насам- натам като пърлета пред майка. По едно време  обачеееееее чувствителният ми носен сензор усеща лека миризма на дим... Детето не е пипало нищо, нали изрично му забраних. Знам си аз, че много хубаво не е на хубаво... Почваме неистово да търсиме причината. Тука- там. Няма. Всичко е ок. И тоя момент се звъни на вратата. Съседа отсреща кърши пръсти, черен кат катран и обвит в облак дим: „Комшиииии, аз тука да ви кажа. Не се шашкайте... Направих една беля... Запалих камината, че ми беше студено... Ама съм забравил да сложа кюнците и малко одимих...

Прооосто нямам сили да напиша нещо за финал... Камината без кюнци обяснява защо...



Тагове:   елха,   още,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ady - Прочетох всичко
19.12.2008 19:25
и ми беше много приятно. Поздравления и продължавай все така:))
цитирай
2. troha - Падам си по твоя стил и те чета с усмивка!
19.12.2008 23:09
:)))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 5thangel
Категория: Други
Прочетен: 253471
Постинги: 37
Коментари: 157
Гласове: 581
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031