Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2008 10:42 - От архивите
Автор: 5thangel Категория: Други   
Прочетен: 2055 Коментари: 2 Гласове:
1



Всеки път като излизам от магазин, се чуваствам като малка жертва на големите рекламни кампании…

Tайд”- За супермайки. Няма начин да не ви е направило впечатление детенцето, което казва: „Мама кара храната ми да лети…” с едно изцапано лигавниче, което след прането с въпросният прах става идеално бяло. Аз като една уважаваща себе си супермайка вземам „чудото” и съответно изпирам изцапаният (с цялото меню от детската градина) панталон на 5 годишният си син. И… „О, чудо!”- червеният панталон на детето е станал модерно розов, а петната все още си стоят. „Мама кара дрехите ми да си сменят цветовете”- супермайка!

„Доместос”-милиони микроби ще умрат. Вероятно и аз ще се гътна някой път заедно с тях, предвид миризмата, която се носи от препарата. Направо се главозамайваш, опияняваш се, леко може да ти прилошее, може и халюцинации да получиш даже… След 93-тия път обаче се свиква. А, ако случайно си забравил да си сложиш ръкавици преди контакт с препарата- кожата на ръцете ти остава „гладка”, „подхранена” (от завидното количество хлор в препарата) и „приятно” ароматизирана поне до следващият ден. А на рекламата всичко е толкоз лесно- раз, два, къщата блести и мирише на лимони или море.

„Бекс”- Ключът е в теб… От толкоз ключове заприличах на Св. Петър. A ключалки? Ключалки- нъцки. Ъм то бира, като бира. Нищо повече. Ще си пуцам  „Пиринско”- поне ще съм „свежа от планината”, а мъж ми ще „знае защо” не съм решила да правя парти в нас и да изхвърлям мебели и дрехи през прозореца.

Спирала за очи „Лореал”- бяло-черна. Помните девойката дето чупеше чаши с поглед, нали? И миглите й едни дълги, дълги- от тук до гр. Полски Тръмбеж. Първо слагаш от бялото, после от черното. Различни четки, много екстри. Само дето първо трябва да минеш през ПУЦ за туй как се работи с гига-модерното постижение на козметиката (щото иначе можеш да си направиш дисекция на очите) и чак тогава да се маскираш и да трошиш с поглед. Китайският сервиз отиде, здрава чаша не оставих, ама миглите ми едни дълги та дълги, погледът ми един „дълбок”, а като се погледна в огледалото направо се чудя на акъла на мъжа ми.

Маги”- Малки тайни. Фиксове за кебап, кюфтета, огретен, пилешка кавърма. Грабвайте вилици, лъжици и ножове. След употребата на въпросните тайни обаче, яденето придобива такъв вкус, че ви е бедна фантастиката просто. От друга страна обаче, това е идеално средство за отслабване- слагаш малко малки тайни и яденето става такова, че в уста се не слага. И ето, след 2 седмици- уникален резултат. Вие сте по-лек с 123456789 кг. „Златното чудо” пасти да яде. И в този ред на мисли… Това, ако са МАЛКИТЕ тайни, представям си какви са ГОЛЕМИТЕ.

„Брускети Марети”- Сеньорина Ломбарди. Тинтири- минтири. За туй постижение на кулинарията първо ми трябва канго за да го строша и чак тогава да направя опит да го сдъвча. И после ще ми обеснява стоматолога, че „30% процента от пациентите имат кървящи венци”. Е как няма да имат… Рецептата за въпросните брускети обаче, би свършила идеална работа на всеки център за производство на бетон.

Крем против бръчки от „Avon”- с 3D лифтинг, 3D ефект и 3D незнам си какво. Много хубаво мирише и даже „действа”. Много съм happy, bar & grill от този факт, а на въпроса на една приятелка: „Много добре изглеждаш, фотошоп?, аз гордо отговорих: „Неее, крем против бръчки от „Avon”!

Няма как да пропусне човек и безбройните банки дето дават кредити със „супер лихви”, без попечители, със попечители, одобрение по телефона (след одобрението обаче, кредита ти стига само и единствено да си платиш сметката на собствения телефон). Изобщо каквото ти душа иска, направо да ти падне шапката… А аз зяпам „умно” рекламите по Тв-то и си викам: „ПроВървя Ми”! Сега е момента да „започна да маркирам идеите си”

Появи се и нова дъвка „Orbit Professional”... А „Orbit Home Edition” и „Orbit Server” да очакваме ли скоро?...

Иновация от „Schwarzkopf”. Или иначе казано новия шампоан „Шаума”. Мдааа… Добре, че не работя на гише, че представям си каква опашка щеше да се извие пред него. Така сладко мирише този „Шаума”, че направо ти иде да си отпиеш от него, а действието му наистина е безупречно. Феноменално даже! Одавна мечтаех в главата да приличам на гнездо в ремонт.

С трепет очаквам следващият рекламен блок и следващото ми посещение в магазина. Направо нямам търпение да се изненадам за пореден път…

 

А като за край мисля да цитирам "поета": „Жена с пари (в магазин) е като луд с картечница…”

 






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yoshi - Ахахаххаха
18.03.2009 14:58
с това си писание ме направи не само happy,bar&grill, а и aquafresh smile - white&polish:-)))))).
Страшно пишеш:-))))
цитирай
2. анонимен - Реклами!
25.11.2009 20:02
Любимото му одеалце вече е в пералнята...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 5thangel
Категория: Други
Прочетен: 253535
Постинги: 37
Коментари: 157
Гласове: 581
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031