Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2008 16:19 - Приказка
Автор: 5thangel Категория: Други   
Прочетен: 3111 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 20.10.2008 16:22


В едно далчено кралство, в едно далечно господарство живеели един крал и една кралица. Те имали двама сина. На единият син всичко си му било наред- нормален алкохолик нали, ама другият нещо не бил баш син. То май дъщеря си било. Та тоя, вторият значи не стига, че бил с неориентирана сексуална ориентация, ми бил и тъп кат гъз. Е, не баш кат гъз де, ама да кажем, че не бил член на Менса. Не, че брат му бил много умен, ама да не разваляме хубавата приказка още от началото.
Един сутрин кралят пратил да повикат синовете му. По това време той и кралицата вече били на по 5 големи водки, а Преслава им пеела „Водка с утеха”, щото с тея двама олигофрени ептен се побъркАли.
Тръгнали принцовете весели и засмяни, понеже си мислели, че баща им ги вика да си направят джамбурето. Крачели бодро и даже си подсвирквали. Арно нали, ама по едно врене чули глас изодзаде:
- Абеее, миндили такива! Аз предупредих ли ви да престанете да подсвирквате бе, мамавидеебапроста?! До кенефа не може да иде човек от вас бе, тупАни такива!- казал Мистър Пропър и шибнал принцовете с един тиган по главите. 15 мин. нокаЛт. Освестили се по едно време двамата братя, гледат- до тях некакъв тиган. Хоррор.
- Абе брат, ние кво пушихме преди, бе?!- казал единият принц.
- Е, как кво?! Не помниш ли, че краднахме от тревата на кралицата?
- Их беее. Верно така било. Нема пушим повече от тая трева, че после не знаем що правим.
Станали принцовете, поразтъркали цицините и тръгнали отново, ама за всеки случай прибрали тигана. Де да знае човек. Можело да им потрябва.

- Синове мои- започнал краля. - Понеже ми писнА да гледам грозните ви физиономи, а и пресушихте всичкото водка у кралството, искам моменталически да ми се махате от очите. Тръгвайте по света да си търсите късмета...
Дал им по 2 бутилки водка за изпът и ги изпратил набързо по живо- по здраво, щот бързал да се върне при кралицата да си направят джамбурето като хората.
Тръгнали двамата принца по света да дирят късмета си. Вървяли, вървяли и стигнали до един кръстопът. На ляво, по наляво, най- наляво. Ми ся?! Единият брат изобщо не се колебал и хванал естествено най- наляво, ама другият така и не могъл да реши коя посока да вземе. Седнал край пътя и отворил бутилка водка. Тъкмо да отпие първата глъдка и а-ха получил факс. Е, не факс де, щото къде факсове по онова време, ми дошла му идея един вид. СетИл се за тигана.
- Абе, аз що не взема да го хвърля тоя тиган, бе. Там, където отиде- там ще ходя да си търся късмета.
Речено- сторено. Грабнал тигана, засилил се, завъртял се няколко пъти и фиуууууууууу. Хвърлил го със страшна сила. Нищо, че си падал алкохолик, ма бил и световен шампион по мятане на чук.
А в това време...
През девет планини в десета, през девет xълма в десети, през девет села в десето, през девет къщи в десета, през девет врати в десета, живеела Баба Яга. Излязла тя и казала:

- Ебаси колко надалече живея!
И точно в тоя момент гледа един тиган лети право срещу нея. Джааас. Директно у главата.
10 мин. по- късно...
- Е, тва е! Да имаш късмет не е кат да немаш- казал Хензел- Аре, Гретел да се махаме от тоя бардак, че ми писна от баби мераклийки...





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chris - хахаха!
20.10.2008 16:52
ама и малко по-надлъж-нашир можеше...
цитирай
2. 5thangel - Aми...
20.10.2008 17:01
Верно можеше по- надлъж- нашир, ама щеше да стане много дълго и нямаше да има кой да го чете. И най- важното- нямаше да има кой да го пише ;)
цитирай
3. chris - лично на мен ми бе интересно.
20.10.2008 17:18
а когато ми е интересно, прекалената дължина никога не ме отказва.
както и да е.
:)
цитирай
4. 5thangel - :)))
20.10.2008 17:25
Реплика- пирон!
цитирай
5. анонимен - нахили ме среднощно :-)))
21.10.2008 01:35
култова класика, дет се вика!
цитирай
6. aman - Или пък класически култ...:)
21.10.2008 16:52
Или пък класически култ...:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 5thangel
Категория: Други
Прочетен: 257236
Постинги: 37
Коментари: 157
Гласове: 581
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930