Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2008 12:21 - Тарифи!
Автор: 5thangel Категория: Други   
Прочетен: 2319 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 17.03.2008 14:35


Скоро инсталирах една игра на съпружеското тяло- Diablo II. Аз съм художник, не комп. спец. Естествено се видях в чудо, докато се оправя с 3 диска + 1 за игра в battle.net. Тамън стигнах до диск 3 и компа вика- дай пак диск 1. И аз що да правя- давам. Пасле пак номер 2, после 4, после пак 1- подивях. А аз си мислех, че най- трудното нещо, дето съм правила е запомнето на изуст рецептата за приготвяне на салата от октопод, червени домати и печурки + пияно пиле със сос от манатарки. Голямото ходене по мъките настана след инсталацията- това са куестове, герои, градове, оръжия, скилове и преводи в ефир. За туй реших да въведа следните тарифи, щот ми писна на междукрачието от тази игра и от перипети свързани с експлоатацията на компа в домашни условия ...

1.Превод на куест (quest)- 5 лв. на изречение
2.Затваряне на прозореца, преди да съм имала възможност да прочета всичко написано- 30 лв.
3.Гласно коментиране на знанията ми по английски- 500 лв. + шут
4.Събуждане посред нощ за превод на „Go to the next town”-  70 лв. + скандал
5.Разкарване от кухнята, докато приготвям вечеря за „Go to next town and talk with...” - 55 лв. + шамар с точилката
6.Разкарване от кухнята за „Ела бързо, че  на компа нещо пак му стана”, а „нещото” е нужда от прост рестарт- 10 лв. на крачка + шут
7.„Спешна” нужда от компа (за да види как е завършил някой мач), при положение, че аз играя бридж   - 60 лв.
8.Проверяване на програмата на euro sport, докато играя бридж 100 лв.
9.Коментиране на уменията ми да играя бридж- 200 лв. + уикенд на Банско
10.Отговор на тъп въпрос „Защо не мога да пиша на латиница” при положение, че 1 000 000 пъти съм обяснила, че кирилицата се сменя с Shift-  75 лв. + нов чифт обувки
11.Отговор на тъп въпрос „Защо няма нет?”- 300 лв. + екскурзия в чужбина
12.Инсталиране на друга игра с 4 + диска- 1000 лв. + развод

 Бонус материал:

 Няколко неща, които нямаше да знам, ако нямах дете:

 Камъните не стават по- чисти, ако се перат в пералня, но за сметка на това се раздробяват чудесно. Същото важи и за перата от пуйка.

Бързозалепващото лепило е опасно оръжие в ръцете на 7 годишно диване. С голям успех могат да се залепят чаши... По стените...

Един банан размазан на стената е вечен и премахва нуждата от картини (поне до следващото боядисване на апартамента).

Сушилнята не е идеалното място за сушене на дъждовни червеи!

Половин бутилка олио разляна на килима не може да се изпере. Никога!

Цветята не обичат сок мултивитамин.

Цветята вехнат, когато се поливат със сок мултивитамин.

С чук за пържоли може да се коват пирони... По паркета.

Съдомиалната не мие миди.

Ремонтът на съдомиялната може да струва цяло състояние, ако в нея се мият миди.

Кучето не може да лети, дори и облечено в костюм на батман.

Кучето получава световъртеж, когато го въртят в кръг, облечено в костюм на батман.

Куче, облечено в костюм на батман, може да повърне повече, отколкото тежи, ако има световъртеж.

 

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chris - waaaahhahahaaaaaa
17.03.2008 19:39
:)
цитирай
2. 100jan - Сладурана :))))
18.03.2008 09:19
Абе що направо не ги издебнеш и не сложиш една парола на компютъра? :)))) Или си е по-добре да им краднеш мангизите, а? :)))
цитирай
3. 5thangel - Парола ли?
18.03.2008 10:36
Няма ли да е по- добре да хакна компа... С една кофа студена вода?
цитирай
4. анонимен - A Trade
15.02.2009 18:59
hahahhahahah - Zashto li mi e mngooooo poznatooooo! :D:D:D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 5thangel
Категория: Други
Прочетен: 255744
Постинги: 37
Коментари: 157
Гласове: 581
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930