Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2008 11:24 - По принцип
Автор: 5thangel Категория: Други   
Прочетен: 2274 Коментари: 1 Гласове:
0



 

По принцип не се нервирам лесно. По принцип това би трябвало да означава, че: а) Съм търпелива; б) Прекалявам с антидепресантите; в) Виждам как един мармот завива шоколада в станиол. Ако съм търпелива или прекалявам с антидепресантите всичко е ясно, но ако виждам как един мармот завива шоколада в станиол имам няколко възможности: а) Да си поръчам пица; б) Да си поръчам хеликоптер; в) Да не готвя повече халюциогенни гъби. Ако избера „б” или „в”- всичко е ясно, но ако си поръчам пица имам няколко възможности: а) Да чакам доставката 20 мин.; б) Да чакам 60 мин.  в) Изобщо да не чакам, а да ходя да хапна една течна баница (бира). Ако избера „а” или „в”- всичко е ясно, но ако ми се падне „б” имам няколко възможности: а) Да играя „шах” (шах = ракията на дядо- като пийнеш 3 и се матираш); б) Да продалжавам да чАКАМ културно; в) Да звънна в пицарията и да питам кво става. Ако избера „а” или „б”- всичко е ясно, но ако избера „в” имам две възможности: а) Да ми вдигнат телефона; б) Да не ми вдигнат телефона. Ако не ми вдигнат телефона- всичко е ясно, но ако го вдигнат имам няколко възможности: а) Да ми кажат, че пицата „тръгва” след 5 мин.; б) Да ми кажат, че пицата вече е „тръгнала”; в) Да ми  кажат, че пицата вече е „пред вкъщи”. Ако ми се падне „б” или „в”- всичко е ясно, но ако ми кажат, че пицата тръгва след 5 мин. имам няколко възможности: а) Да са ме метнАли у оркестъра; б) Пицата наистина да тръгне след 5 мин.; в) Да се наложи да чакам още 20 мин. Ако случа на вариант „а” или „б”- всичко е ясно, но ако нямам късмет- остават ми няколко възможности: а) Да звъня пак в пицарията; б) Да си заплета пуловер докато чакам; в) Да отида лично в заведението и да им направя „мечка с мечета” (вариант да откажа пицата- няма, защото си падам тъпа и упорита, ако някой не се е сетИл до сега). Ако избера „б” или „в”- всичко е ясно, но ако избера „а”- имам няколко възможности: а) Културно да им кажа, че в стомаха ми свири миланската скала и е редно да побързат; б) Културно да им кажа, че като не могат да смогват с поръчките, просто да не приемат такива; в) Да им ударя една ултимативно- психотропна псувня на чешки и обядвам вафли „Споко”...

Избрах вариант „в”. В крайна сметка пицата пристигна след 1ч. и 53 мин., ама на мене ми беше вече все тая... А и  добре, че си поръчах пица. Представям си какво чакане щях да чакам, ако ми се обядваше- паниран камембер със сос от боровинки + пиле с панирани круши, синьо сирене и сусам и за десерт- ананас на плоча...

По принцип не се нервирам лесно и пак по принцип избягвам да съдя за „книгата” по корицата, но ако ми я натъпчат в задника и я завъртят 2-3 пъти, ставам склонна към предрасъдъци...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. abs - хахаххахахахааа...
18.12.2008 23:08
знам, че е грубо да се смея на двойното превъртане... но все пак е важно да уточниш кориците и броят на колите на книгата, моля ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 5thangel
Категория: Други
Прочетен: 256162
Постинги: 37
Коментари: 157
Гласове: 581
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930